پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 118799
پسر و برادر روحاني به کي‌روش علاقه دارند‎
تاریخ انتشار : 1393/06/17 08:11:30
نمایش : 1771
رئيس فدراسيون فوتبال ايران اميدوار است علاقه فرزند و برادر رئيس جمهوري بتواند کمکي به فدراسيون رد راستاي مذاکره با کي روش باشد .
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار و به نقل از تماشاگران ، علي کفاشيان گفت: راستش امکان اينکه قرارداد با سرمربي تيم ملي را قبل از جام جهاني تمديد کنيم، وجود نداشت، نه ما، نه کي‌روش و نه وزارت ورزش، هيچ کدام نمي‌توانستيم نظري قطعي بدهيم. همه به اين نتيجه رسيديم تا بازي‌ها تمام شود و عملکردمان مشخص شود. بعد از جام جهاني هم با جوي که راه افتاده بود اگر مي‌خواستيم سريع قرارداد ببنديم، خواسته‌هاي کي‌روش خيلي با نيازها و توانمان همخواني نداشت پس سعي کرديم مذاکرات را ادامه بدهيم.

او اينها را مي‌گويد سپس از روند مذاکرات سخن مي‌گويد. رئيس نشان مي‌دهد که با تاکتيک خريدن زمان هم منتقدان کي‌روش را راضي کرده و هم توانسته با به رخ کشيدن منتقدان، خواسته‌هاي مرد پرتغالي را معقولانه‌تر کند؛ طوري که براي فدراسيون ايران هم صرفه اقتصادي داشته باشد: شرايط او که اعلام شد ما بيش از 10 جلسه با هيات رئيسه نمايندگان وزارت ورزش، نخبگان و کارشناسان داشتيم. همه جوانب را بررسي کرديم، ديديم بهتر است با کي‌روش مذاکره کنيم و او را به شرايط خودمان نزديک کنيم.

وقتي اين خواسته‌ها به نقطه اشتراک دو طرف رسيد ناگهان وزير ورزش انتقاد کرد و اعلام کرد که وزارت، حمايتي از اين قرارداد نمي‌کند. اين گفته کمي کفاشيان را ترسانده اما او در پس ذهنش عاملي مي‌بيند که برايش اميدوارکننده است، پس مذاکرات به همان پشتوانه هنوز ادامه دارد. اين عامل، علاقه‌اي است که پسر رئيس‌جمهور به کارلوس کي‌روش دارد.

وقتي کفاشيان با اين پرسش روبه‌رو مي‌شود، مي‌گويد: البته هم پسر و هم برادر ايشان به کارلوس علاقه دارند، با او حرف زدند، عکس گرفتند و از اين مربي حمايت مي‌کنند. خب اين يک فرصت براي ماست که در امضاي قرارداد استفاده کنيم. فدراسيون به تنهايي نمي‌تواند همه هزينه‌هاي قرارداد را بدهد ما اين پول را داريم اما اگر تمامش گردن خودمان باشد از باقي تيم‌هاي ملي‌مان مي‌مانيم. البته ما الان توانستيم قرارداد را به شکلي در بياوريم که ديگر شرايط يک‌طرفه نباشد و همه چيز تحت کنترل باشد. خيلي از ايرادهاي قبلي برطرف شده ولي باز هم بايد دقت کنيم.

او مي‌گويد که اگر حمايت دولت نباشد و قرارداد سرمربي فقط به دليل فشار افکار عمومي بسته شود، در بلندمدت به مشکل مي‌خورند: همين رسانه‌ها با اولين باخت پدرم را در مي‌آورند که چرا کارلوس را نگه داشتي، اين قرارداد ترکمانچاي است و هزار تا بهانه ديگر. پس ما بايد با دقت زيادي کارمان را ادامه بدهيم که ضرر نکنيم. پس‌فردا رسانه‌ها، مجلس، کارشناسان و خود مردم از ما گله نکنند. ما نياز به حمايت دولت داريم و تنهايي دستمان بسته است.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html